אם הלוחם בהספד כואב: "הוא ידע לנצל את הזמן"

המהדורה המרכזית No Comments on אם הלוחם בהספד כואב: "הוא ידע לנצל את הזמן"

גב' גילה ויזל, אמו של אלקנה הי"ד שנפל בעזה: "בחור מיוחד ועמוק מאוד. מאוד אהב ילדים ולכן בחר לעזוב במערכת החינוך. ראה ערך גדול בחינוך. בימיו החופשיים הוא עבד בעמותה חינוכית. הוא ידע לנצל את הזמן"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תעצומות נפש: גב' גילה ויזל, אמו של אלקנה הי"ד שנפל באסון הכבד השבוע ברצועת עזה, שוחחה הערב (רביעי), עם אבי מימרן במהדורה המרכזית וספדה לבנה: "בחור מיוחד שכלפי חוץ היה נראה 'שובבון' בעל משפחה, אבל היו לו עומקים. מאוד אהב ילדים ולכן בחר לעזוב במערכת החינוך. ראה ערך גדול בחינוך. גם בימיו החופשיים הוא עבד בעמותה חינוכית. הוא היה מעשי מאוד וידע לנצל את הזמן".

היא סיפרה: "הוא נפצע בצוק איתן, היה לו נס אז שיצאו רגלית להתרעננות ונפלו עליהם פצמ"רים – אפילו לא קלט שנפצע, עזר מיד לאחרים. אשתו ביקשה שלא ייצא למלחמה הפעם, אז בינתיים רצה לארגן ציוד לחטיבה שלו – הביא תוך יומיים בסובארו שלו אלפי פריטים. היו בשוק איך הוא בכלל ישב על ההגה".

רס"ר (במיל') אלקנה ויזל, מבני דקלים, מפקד כיתה בגדוד 8208, חטיבה 261, נפל בקרב בדרום רצועת עזה בי"ב בשבט התשפ"ד (22 בינואר 2024), בן 35 בנופלו. הלוויתו נערכה ביום ג', י"ג בשבט התשפ"ד, 23 בינואר 2024, בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. יהי זיכרו ברוך.

אלקנה ויזל הי"ד | צילום: דובר צה"ל



0 תגובות